Uudised

Atria Baltic jõudis esmakordselt kasumisse

17.02.2014

Üle aastate jõudis Atria Baltic möödunud aastal esmakordselt 0,1 miljoni euroga kasumisse, võrreldes 1,5 miljoni eurose kahjumiga 2012. aastal, mis on ettevõtte jaoks trendi loov sündmus. Atria Groupi käive kasvas möödunud aastal 1,41 miljardi euroni, ärikasum 19.7 miljonit eurot.

Ettevõtte jätkusuutlikkuse tagamiseks oli 1,5 aastat tagasi alustanud uue juhtkonna peaeesmärk viia ettevõte võimalikult kiiresti kasumisse, mis eelmisel aastal ka õnnestus. Mõningane käibelangus oli paratamatu, kuna on püütud tegutseda võimalikult kulutõhusalt. Eelmise aasta tulemustega loodi  tugev vundament lähiaastateks, et võita turuosa ning pakkuda tarbijatele just neid tooteid, mis neile kõige rohkem meeldivad. Käesoleva aasta märksõnaks on Atria jaoks värske eestimaine sealiha, mis on kvaliteetne ning mille tooted, nt hakkliha, on vähendatud rasvasisalduse tõttu ka tervislikumad kui varem. Tahame aktiivselt tegeleda tootearendusega, et hoida ja kasvatada kolme Atria kaubamärgi Maks & Mooritsa, Wõro ja Vastse Kuuste (VK) turupositsiooni. Atria suureks eeliseks mitmete konkurentide ees on kodumaine tooraine, mida ise kasvatame – just see on toodete kõrge kvaliteedi esmane eeltingimus. 

Maks & Moorits suvetooted 2014

15.05.2014

See aasta on Maks & Moorits välja tulnud uudsete ja ainulaatsete toodetega. Nende hulgas on valik maitsvaid toorvorste, grill-lihasid ja šašlõkke. Kõik maitsed on välja töötatud suure pühendumuse ja armastusega. Panuse on andnud nii Maks & Mooritsa meeskond, kui ka grillmeister Enn Tobreluts. Rõhku on pandud tervislikkusele – goji-marjad, roheline tee jne. Soodsamad hinnad, kui eelmine aasta nt M&M ribid. Kõikidel pakenditel on ka grillimisõpetus