Uudised

Maks&Moorits müüs jõulunädalal 69% rohkem sülti kui möödunud aastal

6.01.2016

Maks&Mooritsa sülte osteti jõulunädalal (19.–24. detsembril) 69% rohkem kui möödunud aastal samal ajal, kõige populaarsem sült oli uudistoode Delikatess-sült. Maks&Mooritsa maitsestatud lihasid osteti tänavu 6% rohkem kui möödunud aastal. Kokku kasvas Maks&Mooritsa jõulutoodete maht võrreldes möödunud aastaga 15%.

 

 

„Kuigi jõulud olid lumeta, ostsid inimesed väga traditsioonilisi jõuluroogi: sülti, verivorsti ja eestimaist sealiha – tundub, et tõelise jõulumeeleolu loomisel mängis väga olulist rolli just vana hea Eesti jõulutoit,“ ütles Atria Eesti juhatuse esimees Olle Horm. „Maks&Mooritsa jõulunädala hitid olid vaieldamatult tuntud ja lihtsad maitsed – klassikalise maitsestusega verivorstid, seapraad ning kvaliteetne, aga samas ka traditsioonilise maitsestusega Delikatess-sült.“  

 

Atria Eesti müügidirektori Meelis Laande sõnul mindi verivorsti ostmisel välja kindlale maitsele ja osteti tuntud tooteid. „Jõulud on eestlastel olnud alati vorstipüha. Verivorste osteti tänavu 14% rohkem kui möödunud aastal, kõige enam osteti Tooma verivorsti lambasooles ning Maitselt mahedat verivorsti – mõlemad on klassikalised ja eestipärase maitsestusega,“ sõnas Meelis Laande. „Kuigi jõulude ajal on värske liha pakkumine ja nõudlus tavaliselt väga suur, siis sel aastal suutsime Maks&Mooritsa maitsestatud lihatoodete müüki kasvatada peaaegu 6%, edukamad olid kaukaasiapärane seapraad ning suur seapraad.“

 

„Maks&Mooritsa kaubamärgil on sügisest uus välimus, milles rõhutame ettevõtte ajalugu, Valga päritolu ning toodete parimaid maitseomadusi, lisaks tõime hiljuti turule uue delikatesstoodete sarja,“ rääkis Meelis Laande. „Delikatess-sült jääb ka jõulude lõppedes kindlasti Maks&Mooritsa tootehitiks, sest on Eesti turul praegu ainulaadne – lisaks sealihale on sellesse lisatud ka  veiseliha, mistõttu on sült madala rasvasisaldusega, samas aga on maitse traditsiooniline ning tuttav. Tänasele teadlikule tarbijale meeldib, kui ta teab, kust söök pärit on. Maks&Mooritsa uus tunnuslause „Ise tehtud. Hästi tehtud.“ tähendabki seda, et me kasvatame ise loomad, töötleme ise ning ka maitsestame ja pakendame ise – kogu tooteahel ja selle kvaliteet on stabiilne ja kontrollitud.“

 

 

Atria Eesti 9 kuu käive kasvas 25,6 miljoni euroni

7.11.2016

Atria Eesti 9 kuu käive oli 25,6 miljonit eurot, mis on 0,7 miljonit suurem kui eelmise aasta samal perioodil. Ettevõtte ärikasum ilma erakorraliste kuludeta oli 1,1 miljonit eurot, eelmise aasta samal perioodil oli kasum 0. Ettevõtte äritegevus muutus efektiivsemaks tänu korrastavatele müügitehingutele – selle aasta aprillis müüdi Linnamäe farm ning juunis Põlvamaal asuv Vastse-Kuuste lihatööstus. Kolmandas kvartalis teenis Atria Eesti 0,5 miljonit eurot kasumit.