Uudised

Maks ja Mooritsa keeduvorstidel uus maitsvam sisu

30.11.1999

Alates märtsikuust on lettidel uuenenud koostisega M&M keeduvorstid. Keeduvorstid on saanud värskema ning maitsvama sisu .Nüüdsest on Laste ja Piimavorst liharikkamad ning Gouda juustuvorstis aga lausa 12% maheda ja koorese maitsega Gouda juustu.

Atria Eesti 9 kuu käive kasvas 25,6 miljoni euroni

30.11.1999

Atria Eesti 9 kuu käive oli 25,6 miljonit eurot, mis on 0,7 miljonit suurem kui eelmise aasta samal perioodil. Ettevõtte ärikasum ilma erakorraliste kuludeta oli 1,1 miljonit eurot, eelmise aasta samal perioodil oli kasum 0. Ettevõtte äritegevus muutus efektiivsemaks tänu korrastavatele müügitehingutele – selle aasta aprillis müüdi Linnamäe farm ning juunis Põlvamaal asuv Vastse-Kuuste lihatööstus. Kolmandas kvartalis teenis Atria Eesti 0,5 miljonit eurot kasumit.

30.11.1999

Maks&Moorits müüs jõulunädalal 69% rohkem sülti kui möödunud aastal

 

Maks&Mooritsa sülte osteti jõulunädalal (19.–24. detsembril) 69% rohkem kui möödunud aastal samal ajal, kõige populaarsem sült oli uudistoode Delikatess-sült. Maks&Mooritsa maitsestatud lihasid osteti tänavu 6% rohkem kui möödunud aastal. Kokku kasvas Maks&Mooritsa jõulutoodete maht võrreldes möödunud aastaga 15%.

 

„Kuigi jõulud olid lumeta, ostsid inimesed väga traditsioonilisi jõuluroogi: sülti, verivorsti ja eestimaist sealiha – tundub, et tõelise jõulumeeleolu loomisel mängis väga olulist rolli just vana hea Eesti jõulutoit,“ ütles Atria Eesti juhatuse esimees Olle Horm. „Maks&Mooritsa jõulunädala hitid olid vaieldamatult tuntud ja lihtsad maitsed – klassikalise maitsestusega verivorstid, seapraad ning kvaliteetne, aga samas ka traditsioonilise maitsestusega Delikatess-sült.“  

 

Atria Eesti müügidirektori Meelis Laande sõnul mindi verivorsti ostmisel välja kindlale maitsele ja osteti tuntud tooteid. „Jõulud on eestlastel olnud alati vorstipüha. Verivorste osteti tänavu 14% rohkem kui möödunud aastal, kõige enam osteti Tooma verivorsti lambasooles ning Maitselt mahedat verivorsti – mõlemad on klassikalised ja eestipärase maitsestusega,“ sõnas Meelis Laande. „Kuigi jõulude ajal on värske liha pakkumine ja nõudlus tavaliselt väga suur, siis sel aastal suutsime Maks&Mooritsa maitsestatud lihatoodete müüki kasvatada peaaegu 6%, edukamad olid kaukaasiapärane seapraad ning suur seapraad.“

 

„Maks&Mooritsa kaubamärgil on sügisest uus välimus, milles rõhutame ettevõtte ajalugu, Valga päritolu ning toodete parimaid maitseomadusi, lisaks tõime hiljuti turule uue delikatesstoodete sarja,“ rääkis Meelis Laande. „Delikatess-sült jääb ka jõulude lõppedes kindlasti Maks&Mooritsa tootehitiks, sest on Eesti turul praegu ainulaadne – lisaks sealihale on sellesse lisatud ka  veiseliha, mistõttu on sült madala rasvasisaldusega, samas aga on maitse traditsiooniline ning tuttav. Tänasele teadlikule tarbijale meeldib, kui ta teab, kust söök pärit on. Maks&Mooritsa uus tunnuslause „Ise tehtud. Hästi tehtud.“ tähendabki seda, et me kasvatame ise loomad, töötleme ise ning ka maitsestame ja pakendame ise – kogu tooteahel ja selle kvaliteet on stabiilne ja kontrollitud.“

 

 

30.11.1999

Atria Eesti uuenduslik suvesortiment

Selle hooaja grilltoodete sortimenti on värskendatud 9 uudse ning ainulaadse tootega, millest on 4 šašlõkki, 3 grill-liha, ühed toorvorstikesed ning ribi.   Koos eelmise aasta vanade populaarsete suvetoodetega on sellel hooajal sortimendis kokku 36 erinevat maitset.

Kõik uued šašlõkid on valmistatud kaelakarbonaadist, mis on parim šašlõki tooraine. Lihade maitsestamisel on kasutatud puhtaid maitseaine seguseid, mis on  ise maitseainetest või ürtidest, vürstidest kokku segatud (mitte tööstuslikud)

Et grillimine õnnestuks, on kõikide šašlõkkide ja grill-lihade pakenditele lisatud tunnustatud grillmeistri Enn Tobrelutsu poolt ka põhjalikud grillimisõpetused.

 

Kaks eestimaist brändi ühes purgis.  

Atria Eesti selle suvehooaja hitiks on Värska šašlõkk 1 kg, mis ühendab endas eestimaist toorainet, head maitset ning uuenduslikku lähenemist traditsioonilistele lihatoodetele. Marinaadis on kasutatud Värska Originaal mineraalvett, mis annab lihale loodusliku soolakuse ning on liha pehmendava toimega.

Värska Originaal on looduslik ning karboniseeritud mineraalvesi. Vesi asub 470 meetri sügavusel ja seetõttu on Värska Originaal mikrobioloogiliselt puhas, värskendava toimega ning tervistav mineraalvesi.

 

Tõeline nostalgiline eestimaine maitse, uudses rahvuslikus võtmes -  Keefiri-kamašašlõkk 1kg. Ainuke šašlõkk Eestis, mis on valmistatud 100% naturaalsest keefirist.  

Valge marinaadi austajatele on sellel hooajal pakkuda, ehtsas tummises hapukooremarinaadis Hapukoorešašlõkk 1kg,  millele annab hõrgu maitsevarjundi kvaliteetne roseepipar.

 

Mahlasest seakaelakarbonaadist valmistatud Armeenia šašlõkk 1kg  mis on parim teadaolev retsept šašlõki  kodumaalt. Ning Armeenia grill-liha 500g, mis on pakendatud mugavasse vaakumpakendisse. Armeenia šašlõkk ning grill-liha on maitsestatud ürtide, musta pipra ja värske sibulaga.  

 

Sea välisfileest valmistatud  Magushapu grillfilee 500g on eksootiline maitseelamus. Marinaadis on kergelt tunda ananassi ning maitsetaimede suurepärast kooslust.

Ideaalne nii grillimiseks kui praadimiseks.

 

Tomati-basiilikumarinaadis sea kaelakarbonaadi lõigud Vahemere grill-liha 500g -  tõeliselt nauditav ja täiuslik vahemerehõnguline maitse. Kvaliteetse küpsenud tomati ja basiiliku parim maitsekooslus.

 

Sea ribi BBQ- maitselises marinaadis Kauboi grillribi -  eestlaste ning  jänkide lemmik!

 

Seemnetoorvorstike on  mõnus ja uudne vaheldus, mis on muutumas trendiks. Rohke liha sisaldusega peenikesed toorvorstid sisaldavad lisaks sealihale (80%),  päevalille- (4%) ja seesamiseemneid(2%).

 

Parem toit – parem elu.

 

 

 

 

 

30.11.1999

Atria Eesti AS tõi Vastse-Kuuste kaubamärgi all turule uued vorstitooted – Doktorivorsti ning Juustuvorsti, mis on valmistatud kunagise nõukogudeaegse populaarse retsepti järgi. Stiliseeritud nostalgilise ja retrohõngulise kujunduse on saanud ka mõlema vorsti pakendid.

„Inimesed armastavad endisi aegu meenutada ning unistada, et ka käesolevas ajahetkes oleks rohi sama roheline ja taevas sama sinine kui minevikus – ning vahel oligi – väga paljude toodete eluiga on nii Eesti kui rahvusvaheliste toodete puhul aastakümneid, isegi aastasadu – tõelisi igikestvaid hitte sünnib tootearenduses siiski pigem harva ning neid, mis sünnib, tuleb hoida,“ sõnas Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm. „Piltlikult öeldes oleme toonud selle rohelise rohu ja sinise taeva tagasi, sest Vastse-Kuuste uued vorstid on valmistatud traditsiooniliste originaalretseptide järgi ning vorstid on sellised nagu vanasti – naturaalsed ja äratuntavalt nauditava maitsega.“

Atria Eesti ASi müügidirektori Meelis Laande kinnitusel on retrovorstide eesmärk pakkuda suurele osale tarbijaile nostalgiat, äratundmisrõõmu ja tuttavat maitseelamust. „ Vastse-Kuuste Doktori- ja Juustuvorstis on kõik omal kohal ning valmistatud vana hea retsepti järgi,” rääkis Meelis Laande. „Vorstid on ehedad, kuna kasutame ainult tavapäraseid naturaalseid koostisosi ja lisandeid, nagu näiteks värske muna.“

„Erilised on ka retrovorstide pakendid, mis meenutavad kunagisi vorstiümbriseid, kuid on saanud siiski värsked nüansid,“ lisas Meelis Laande. „Heleroosad ning sinise kirjaga vorstiümbrised on teiste hulgas kergesti äratuntavad ning hiljemalt märtsi lõpus saab juba uusi retrovorste pea kõikidest suurematest ning väiksematest hästivarustatud toidukauplustest ka osta .”

 

Atria Eesti AS (www.atria.ee) on üks suurematest, ligi 400 töötajaga Eesti toiduainekontsernidest ning suuruselt teine seakasvataja Eestis. Ettevõte alustas Eestis tegevust 2005. aastal, kui omandas Valga Lihatööstuse.  2008. aastal saadi AS Wõro Kommertsi ja AS Vastse-Kuuste Lihatööstuse omanikuks. 2009 ühinesid  AS Wõro Kommerts, AS Vastse-Kuuste Lihatööstus ja AS Valga Lihatööstus juriidiliseks isikuks Atria Eesti AS. Atria Eesti omab kolme kaubamärki: Maks & Moorits, Wõro ja VK.  Atria Eesti AS kuulub Soome börsiettevõttele Atria Oy, mille möödunud aasta käive oli 1,34 miljardit eurot ja kasum 18,9 miljonit eurot.