Atria Eesti kasvatas jaaninädalal marineeritud lihade müüki 65%

Jaaninädalaga kasvatas Atria Eesti  marineeritud lihade müügikäivet  600 000 euroni, võrreldes 2012. aasta jaanidega ületati marineeritud lihade müügimahtu 65% võrra. Grillvorstide müügimaht oli ligi 77 tonni, mis oli sama ka marineeritud lihadel. 

 

„Tänavune jaanimüük oli Atria Eesti jaoks edukas, kuna ilm soosis pidutsemist ning grillimist,” sõnas Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm. „Meie jaoks oli eduteguriks uued tooted, kus oleme keskendunud nii klassikalistele kui ka uuenduslikele eestimaistele maitsetele. Toit on väga lokaalne äri ning suureks võiduks peame seda, et oleme saanud ühendada liha teiste eestipäraste maitsetega nagu Värska mineraalvesi ja kama.”

„Jaanipäevaga muidugi suvi alles algab ning grillihooaeg saab sellest ainult tuult purjedesse,” kinnitas Atria Eesti müügidirektor Meelis Laande. „Atria suvetoodete  populaarsus on hüppeliselt kasvanud,  mille üheks põhjuseks on sel hooajal oluliselt uuendatud suvetoodete sortiment. Samuti müüvad jätkuvat edukalt traditsiooniliselt vanad head klassikalised tooted  nagu Wõro Searibi punases marinaadis ja  Maks ja Mooritsa Šašlõkk klassikalises marinaadis. Grillvorstidest on edukaim Maks ja Mooritsa Maitselt mahe grillvorst, mida on juunis müüdud juba 63 tonni, millest  jaaninädala müük oli 35 tonni. Toorvorstidest on populaarseim Vastse-Kuuste toorvorstid lambasooles.“

Atria Eestilt on sel suvel uute toodetena poelettidel Maks & Mooritsa Värska šašlõkk, Armeenia šašlõkk, Keefiri-kamašašlõkk, Hapukoore šašlõkk, Magushapu grillfilee, Kauboi grillribid, Vahemere grill-liha, Armeenia grill-liha ning Seemnetoorvorstike.