Atria alustas uue odavsarjaga „Soodne“

Atria Eesti tõi vastukaaluks odavate välismaiste lihatoodete pealetungile turule uue sarja „Soodne“, mille jaehinnad on fikseeritud ja keskmisest hinnatasemest kuni 40 protsenti odavamad.

Lihatoodete sari hõlmab keedu-, suitsu- ja grillvorste ning viinereid ja sardelle. Kõik tooted on lihtsa kujunduse ja lõpphinnaga märgistatud jaepakendis.
Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul on toote päritolumaa jätkuvalt Eesti tarbija jaoks oluline valikukriteerium. „Samas on oluline kriteerium ka müügihind,“ märkis Kiis.
„Just hinnatundlike tarbijate jaoks loodi price fighter tootesari „Soodne“, mis võimaldab kliendil asendada importtooted Eestis valmistatud ja kindla kvaliteedikuvandiga toodete vastu,“ sõnas Kiis.

„Atria jaoks on tegemist esimest korda nii ulatusliku hinnatundliku toodete sarja käivitamisega,“ lausus Kiis.
Kaubamärgi „Soodne“ all tooteid toodetakse Valgas ning need on müügil näiteks Selveri, Prisma, Rimi, Maxima jt marketites.
Atria Eesti on suuruselt teine lihatööstus Eestis, mille kaubamärgid Wõro, Maks & Moorits ning VK omavad Eesti liha ja lihatoodete turust hinnanguliselt ligi viiendiku. Atria on ka üks suuremaid seakasvatajaid Eestis ning ettevõte kasutab oma toodetes kohalikku toorainet.