Atria Eesti müüs jaanipühadel 250 tonni grillitooteid

Wõro, Maks & Moorits ja VK kaubamärke ühendav Atria Eesti müüs möödunud jaaninädalal kokku 250 tonni grillvorste ja grilliliha.

Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul iseloomustasid jaanipühi suvetoodete suured sooduskampaaniad – pidu oli kliendi poolel ning soodsama hinna tõttu ei teinud klient järeleandmist ka toidumenüü osas,“ sõnas Kiis.

„Grillvorstid moodustasid müügist 60% ja lihad 40% – grillilihad müüsid üle ootuste hästi, kuid grillvorsti osas olid ootused suuremad,“ märkis Kiis.

Kokku sõid eestlased möödunud jaaninädalal hinnanguliselt miljoni kilo jagu grillvorste ja grilliliha. Toiduliidu andmete põhjal süüakse Eestis ühe inimese kohta aastas 35 kilogrammi sealiha, mis on keskmisest Euroopa elanikust 6,7 kilogrammi võrra vähem. Viimastel aastatel on liha ja lihatoodete tarbimine kasvanud.

Atria Eesti on suuruselt teine lihatööstus Eestis, mille kaubamärgid Wõro, Maks & Moorits ning VK omavad Eesti liha ja lihatoodete turust viiendiku. Atria on ka üks kahest lihatööstusest Eestis, kes omab kogu tootmistsüklit alates tooraine kasvatamisest kuni valmistoodeteni. Ettevõte kasutab oma toodetes kohalikku toorainet, mis pärineb Atria enda seafarmidest Lõuna-Eestis ja Läänemaal, kus kasvab aastas üle 70 000 sea.