Atria grillitoodete müük ulatus suvel 100 miljonini

Wõro, VK ning Maks & Moorits kaubamärke ühendav Atria Eesti müüs suvekuudel, aprillist augustini grillvorste ja marineeritud liha ligi 100 miljoni krooni eest.

Kui möödunud aastal jagunes müük võrdselt grillvorstide ja suvelihade vahel, siis tänavu moodustasid müügist 2/3 grillvorstid ja 1/3 suvelihad.

Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul oli grillvorstide tarbimise kasv prognoositav. “Isegi need tarbijad, kelle sissetulekud on jäänud samale tasemele, eelistavad hinnaklassilt odavamat tootesegmenti,” märkis Kiis.

Atria Eesti lihatoodete divisjoni direktor Katrin Jalase tähendusel jätkus sel suvel tarbija maitse rahunemine. “Eksperimentide ja vürstikate toodete asemel eelistatakse mahedaid maitseid,” sõnas Jalas.

“Tarbija ootused tootjale saab kokku võtta kolme märksõnaga – hea hind, mahe maitse ja kõrge lihasisaldus,” ütles Jalas.

Atria Eesti tõi käesoleva hooaja alguses müüki kokku 84 suvetoodet, millest 14 olid uudistooted. Suvelihade tooraine pärineb Atria enda farmidest Eestis.

Grillvorstidest müüsid möödunud suvel enim Maks & Moorits Maitselt mahedad vorstid, suure lihasisaldusega VK lambasooles grillvorstid ning Wõro Röstsibula vorstikesed. Marineeritud lihade segmendis kujunesid populaarseks kolm Maks & Moorits toodet: Klassikaline šašlõkk, Vürstikad ribid ja uudistootena Mesised ribid.

Atria on suuruselt teine lihatööstus Eestis. Wõro, Maks & Moorits ning VK on kokku grillvorstide turuliider omades 40% turust.