Atria kasvatas turuosa värske liha osas

Wõro, Maks & Moorits ja VK kaubamärke ühendava Atria Eesti värske tarbijapakis liha müük kasvas aasta esimese viie kuuga neljandiku võrra.

Mais ulatus värske liha müük rekordilise 360 tonnini. Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul on värske liha müük kogu turul kasvanud. „Lisaks on meil suurenenud proportsionaalselt maitsestamata liha müük, mis moodustab värske liha segmendist juba enam kui pool,“ sõnas Kiis.„Värske liha eelistamine näitab tarbijakäitumise muutust – klient kokkab kodus üha rohkem,“ lausus Kiis. „Küllap on siin oma mõju ka suurenenud tähelepanul kodumaise värske liha asjus, samas näiteks Rimis puudub endiselt meie kodumaine hakkliha, mis on kahandanud hakkliha osakaalu müügis,“ ütles Kiis.
Atria Eesti tarbijapakendis lihade lõikes moodustab maitsestamata liha 50%, marineeritud liha 30% ja hakkliha 20%. Marineeritud lihade turul annavad peamise müügi šašlõkid ja ribid.Atria Eesti on suuruselt teine lihatööstus Eestis, mille kaubamärgid Wõro, Maks & Moorits ning VK omavad Eesti liha ja lihatoodete turust viiendiku.
Atria on ka üks kahest lihatööstusest Eestis, kes omab kogu tootmistsüklit alates tooraine kasvatamisest kuni valmistoodeteni. Ettevõte kasutab oma toodetes kohalikku toorainet, mis pärineb Atria enda seafarmidest Lõuna-Eestis ja Läänemaal, kus kasvab aastas üle 70 000 sea