Atria toob viineriturule alternatiivi

Lõuna-Eesti lihatööstusi ühendav Atria Eesti toob sel nädalal turule uue ja konkurentidega võrreldes väiksema rasvasisalduse ja pakikaaluga Wõro Wiinerite sarja, millega kavatseb muuta seniseid jõujooni viineriturul.

„Atria on tõusnud viimastel aastatel grillvorsti turuliidriks, nüüd on meil plaan tugevdada oma seni madalal püsinud positsiooni lihatööstustele ühes kõige olulisemas ja hooaegadest vähem sõltuvas – viinerisektoris,“ sõnas Atria Eesti tootejuht Arnika Ambos.
„Uuringud näitavad, et tarbija ootab senise pea monopoolses seisus olevate toodete kõrvale alternatiive – enamus suurtest jaekettidest on uue Wiineri sarja oma sortimenti juba sisse võtnud ning esialgne vastukaja kaupmeestelt on julgustav,“ lausus Ambos.
Wõro Wiineri rasvasisaldus ulatub 14 ja Wõro Kanawiineri oma vaid 11 grammini, mis on peamistest konkureerivatest toodetest vastavalt 21% ja 45% vähem. Wõro Wiineri toiteväärtus ulatub 139 ja Wõro Kanawiineri oma 137 kilokalorini. Mõlemad tooted on kergelt suitsutatud ning tugeva konsistentsiga ega muutu kuumutamisel pehmeks.
Nii Wõro Wiiner kui Wõro Kanawiiner on pakendatud 300 grammi suurusse kõvasse kilekarpi, mis on omalaadsete seas üks väiksemaid ja seega keskmisest madalama tükihinnaga. Lähiajal lisandub ka taassuletav pakend. Wõro Wiineri sarja toodetakse nii uuenenud Valga kui Vastse-Kuuste lihatööstustes.
“Alates novembrist hakkavad Wõro Wiinerid kasutama tootesiltidel sõna Wiiner, mille järgi on neid letilt lihtne leida. Seda, kas seal on kaks korda rohkem maitset või peab neid sööma kahekaupa – selle jätaks tarbija otsustada, ” ütles Ambos.
Seni on Atria Eestile kuuluvatest viineritoodetest saavutanud suurima populaarsuse Wõro Tikuwiiner ja Wõro Jussi e-tehisainetevaba viinerisari lastele.
Sel kevadel Socio uuringukeskuse poolt korraldatud uuringu alusel on viiner eesti inimese üks peamisi toite, mida sööb iga nädal 36% tarbijatest. Mahuliselt on viiner lihatoodetest ka kõige ostetum lihatoode Eestis. Socio uuring kinnitas ka tarbijate vähest valikuvõimalust, seda eriti väiksemates linnades ja maa-asulates.
Atria Eesti on suuruselt teine lihatööstus Eestis, mille kaubamärgid Wõro, Maks & Moorits ning VK omavad Eesti liha ja lihatoodete turust ligi viiendiku. Atria on ka üks kahest lihatööstusest Eestis, kes omab kogu tootmistsüklit alates tooraine kasvatamisest kuni valmistoodeteni. Ettevõte kasutab oma toodetes kohalikku toorainet, mis pärineb Atria enda seafarmidest Lõuna-Eestis ja Läänemaal, kus kasvab aastas kokku üle 70 000 sea.
Lisainfo: Arnika Ambos, tel 53 301 633