Grillitoodete müük on stabiliseerunud

Peale jaanipühade aegset tarbimiskasvu on grillitoodete müük juulis stabiliseerunud. Võrreldes möödunud aastaga ostab tarbija enam grillvorste, marineeritud lihade müük on mõnevõrra langenud.

Eesti suuruselt teise lihatööstuse Atria Eesti turundusjuhi Rene Kiisi sõnul on lihatoodete tarbimine jäänud samale tasemele, kuid hinnaklassilt kallima marineeritud liha asemel eelistab tarbija sel aastal odavamat grillvorsti.

“Üldistes müügimahtudes pole tarbimise jahtumine lihatööstusele oluliselt mõjunud, muutused on toimunud tootegruppide lõikes, mis on tähendanud ka tootmise mõningast ümberkorraldust,” sõnas Kiis.

Wõro, VK ning Maks & Moorits kaubamärke ühendav Atria Eesti müüs viimase nelja kuu jooksul, so aprillist juulini jaehindades arvestatult grillvorste 50 miljoni krooni eest, mis on võrreldes möödunud aastaga kaks protsenti enam. Grillvorstide osas on Atria Eestis turuliider.

Samal ajal oli marineeritud lihade müük võrreldes möödunud aastaga madalam.

Lisainfo: Rene Kiis, Atria Eesti turundusdirektor, tel 50 52 090