Grillitootede müük on kasvanud üle kahe korra

Jaanieelsel nädalal kasvas grillitoodete müük võrreldes ülemöödunud nädalaga üle kahe korra – marineeritud grillilihade asemel eelistab tarbija sel aastal grillvorste.

Atria Eesti turundusjuhi Rene Kiisi sõnul näitasid juba müügitulemused aprillis ja mais, et käesolev aasta kujuneb tarbijaeelistuste järgi eelkõige grillvorsti-keskseks. “Kui veel aasta tagasi liikusid müügimahud grillilihade kasuks, siis nüüd teeb grillvorst jõulist come-backi ning on võtnud ligi kaks kolmandikku suvetoodete turust,” märkis Kiis.
Enimmüüdud grillvorst Eestis on Maks & Mooritsa Maitselt Mahedad. Grillvorstide osas on Atria Eestis turuliider.
Wõro, VK ning Maks & Moorits kaubamärke ühendav Atria Eesti grillvorstide müük kasvas võrreldes möödunud aastaga viiendiku võrra. Reedel, 19. juunil tegi Atria Eesti aasta rekordmüügipäeva.