Keeduvorstide müük on kasvanud

Võrreldes möödunud aastaga on suve lõpus ja sügise alguses keeduvorstide müük sinkide arvel kasvanud, kogu leivapealsete turg on jäänud samale tasemele.

Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul näitab keeduvorstide kasv tarbimisharjumuste muutust ja kohandumist. “Sarnaselt kasvas kevadel hakkliha ja suvel grillvorstide müük marineeritud liha arvel – tarbija on oma valikud ka lihatoodete turul säästlikkuse suunas teinud,” märkis Kiis.

“Teine oluline muutus puudutab pakendit ja koguseid – tarbija eelistab suuremat pakendit ja viilutoodete kõrval enam vorstibatoone,” sõnas Kiis.

Leivapealseid tooteid müüakse Eestis iga kuu kokku 100 miljoni krooni ulatuses ning see moodustab kogu lihatoodete turust neljandiku. Suuremad leivapealsete tootegrupid on keeduvorstid ja singid.

Wõro, VK ning Maks & Moorits kaubamärke ühendav Atria Eesti omab leivapealsete turust 23%, olles sinkides ja suitsuvorstides turuliider.