Maks & Moorits alandas hakkliha hinda

Maks & Moorits langetas kohalikust toorainest valmistatud Koduse hakkliha jaehinna teadaolevalt madalamale tasemele.

Maks & Moorits kaubamärki esindava Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul on tegemist vastukäiguga välismaise odava värske liha invasioonile Eestis. „Uuringute järgi eelistab enamus tarbijatest kodumaist toodangut, kuid reaalselt ostu sooritades on kliendile sama oluline toote hind,“ sõnas Kiis.
„Värske liha müük teenindusletist on marginaalne, peamine värske liha müügiartikkel on hakkliha, mille populaarsus on viimase aasta vältel pidevalt kasvanud,“ lausus Kiis.
Võrreldes möödunud aasta sama perioodiga ja käesoleva aasta algusega ulatub Koduse hakkliha müügitõus viiendikuni.
Maks & Moorits 450g Koduse hakkliha toode on müügil hinnaga 19.90 ETK, Selveri, Prisma ja ABC Supermarketites. Hakkliha valmistamisel on kasutatud vaid eestimaist sea- ja veiseliha. Hinnakampaania kestab juuni lõpuni.
Kodune hakkliha sisaldab 100% liha, milles on võrdsetes osades sea- ja veiseliha. Toote rasvasisaldus jääb alla 30%. Hakkliha realiseerimisaeg on viis päeva.
Atria Eesti on suuruselt teine lihatööstus Eestis, mille kaubamärgid Wõro, Maks & Moorits ning VK omavad Eesti liha ja lihatoodete turust viiendiku. Atria on ka üks suuremaid seakasvatajaid Eestis ning ettevõte kasutab oma toodetes kohalikku toorainet.