Sinkide tarbimine pole kukkunud

Turu-uuringufirma AcNielseni andmetel on viimase aasta jooksul sinkide tarbimine püsinud stabiilne, paar protsenti on kukkunud hoopis keeduvorstide müük

Wõro, Maks ja Moorits ning VK kaubamärke ühendava Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul prognoosisid tootjad aasta tagasi tõusu just keeduvorstidele. „Tarbija on käitunud oodatust vastupidiselt ning pole loobunud kallimast tootest – singist,“ märkis Kiis.

„Singid on lihatööstustele traditsiooniliselt üks olulisemaid tootegruppe, mahuliselt annavad nad küll keeduvorstidest vähem, kuid nad on tööstustele nn esindustooted,“ sõnas Kiis.

Wõro, Maks ja Moorits ning VK sinkide müük on võrreldes möödunud aastaga kasvanud kümme protsenti. Atria turuosa leivapealsete ehk keedu- ja suitsuvorstide, sinkide ja pasteetide tootegrupis moodustab AcNielseni andmetel 19 protsenti.

Atria Eesti on suuruselt teine lihatööstus Eestis, mille kaubamärgid Wõro, Maks & Moorits ning VK omavad Eesti liha ja lihatoodete turust viiendiku. Atria on üks kahest lihatööstusest Eestis, kes omab kogu tootmistsüklit alates tooraine kasvatamisest kuni valmistoodeteni. Ettevõte kasutab oma toodetes kohalikku toorainet, mis pärineb Atria enda seafarmidest Lõuna-Eestis ja Läänemaal, kus kasvab aastas üle 70 000 sea.

Lisainfo: Rene Kiis, Atria Eesti turundusdirektor, 50 52 090