Tarbija eelistab hinnalt soodsat verivorsti

Sel nädalal on verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega kolmekordistunud. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.

Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtud prognoose. “Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete puhul on selleks verivorst – kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikme sissetulekust vaid ühe protsendi,” märkis Kiis.
“Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal,” sõnas Kiis.

“Sealjuures eelistab tarbija just peekoniga verivorste, mis moodustavad kogumüügist ligi poole,” tähendas Kiis.
Ühe vähese lihatööstusena valmistab Atria Eesti verivorste naturaalse loomavere baasil, mis tagab toodetele traditsioonilise maitse. Veri sisaldab hulgaliselt organismile vajalikku rauda ning selle rasvasisaldus on väike, kuid vee- ja valgusisaldus suur.
Atria Eesti kasutab oma toodetes kodumaist toorainet – kontserni farmides kasvab kokku 70 000 siga.
Atria kontserni käive ulatus möödunud aastal Skandinaavias, Venemaal ja Balti riikides kokku 1,4 miljardi euroni.