Tarbija eelistab liha asemel grillvorsti

Atria Eesti aprilli ja mai tulemustest selgub, et kui grillvorstide müük on jäänud võrreldes möödunud aastaga samale tasemele, siis marineeritud liha müük on langenud.

Atria Eesti turundusjuhi Rene Kiisi sõnul näitab grillihooaja esimene indikatsioon tarbija liikumist odavama tootesegmendi suunas. “Eranditult igal viimasel aastal on grilllihade osakaal kasvanud, kuid tänavu teeb grillvorst come-back’i,” märkis Kiis.
“Varakevadel toimus sarnane tarbimisharjumuste muutus hakklihade osas, mille müük kasvas hinnaklassilt kõrgemate karbonaadide ja fileede arvel,” sõnas Kiis.
Wõro, VK ning Maks & Moorits kaubamärke ühendav Atria Eesti müüs aprillis ja mais jaehinnades kokku üle 30 miljoni krooni suvetooteid, millest 2/3 moodustasid grillvorstid ja kolmandik marineeritud lihad. Grillvorstide osas on Atria Eestis turuliider.
Atria tõi algaval hooajal turule kokku 84 suvetoodet, millest 14 on uudistooted. Atria enim müüdud suvetooted aprillis ja mais olid Maks & Moorits Maitselt Mahedad grillvorstid ja Vürtsikad ribid, Wõro Toorvorstid lambasooles ning VK Naturaalsed vorstid. Suvelihade tooraine pärineb Atria enda farmidest Eestis.
Atria käive kasvas möödunud aastal 20 protsenti ulatudes üle poole miljardi krooni kroonini. Atria viis 2008. aastal Eestis läbi kaks suurt ühinemist – alates 1. augustist ühendati Atria Grupiga AS Wõro Kommerts ja AS Vastse-Kuuste Lihatööstus.