Tarbija eelistab peekoniga verivorsti

Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendav Atria Eesti oktoobri ja novembri verivorstide müügist pool moodustasid peekoniga verivorstid.

Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul eelistab tarbija traditsioonilist maitset. “Poes peekoniga verivorsti valides ei pea süümepiina tundma – verivorsti rasvasisaldus on tänu verele teistest vorstidest oluliselt madalam,” märkis Kiis.

“Võrreldes teiste lihatoodetega on verivorst ka hinnatasemelt odav – kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikme sissetulekust vaid kaks protsenti,“sõnas Kiis.
Ühe vähese lihatööstusena valmistab Atria Eesti verivorste naturaalse loomavere baasil, mis tagab toodetele traditsioonilise maitse. Veri sisaldab hulgaliselt organismile vajalikku rauda ning selle rasvasisaldus on väike, kuid vee- ja valgusisaldus suur.
Atria Eesti enimmüüdud verivorstid on mahedamaitseline Wõro peekoniga verivorst, Maks & Moorits Willemi verivorst toorsuitsu peekoniga ning kodune VK Talutaadi verivorst. Eraldi verivorstid on ka lastele – Johanna verivorstikesed.
Atria Eesti tõi algavaks talvehooajaks müüki eri pakendilahendustes kokku 79 praadi, sülti ning verivorsti ja -käkki. Kolmandik talvetoodete müügist moodustab Lõuna-Eesti piirkond.
Ühe vähese tootjana Eestis kasutab Atria Eesti oma lihatööstustes kodumaist toorainet omades viit seafarmi üle Eesti, mille loomakasvatuse süsteemis kasvab kokku 70 000 siga.
Atria kontserni käive ulatus möödunud aastal Skandinaavias, Venemaal ja Balti riikides kokku 1,4 miljardi euroni.
Lisainfo: Rene Kiis, Atria Eesti turundusdirektor, tel 50 52 090