Atria Baltic jõudis esmakordselt kasumisse

Üle aastate jõudis Atria Baltic möödunud aastal esmakordselt 0,1 miljoni euroga kasumisse, võrreldes 1,5 miljoni eurose kahjumiga 2012. aastal, mis on ettevõtte jaoks trendi loov sündmus. Atria Groupi käive kasvas möödunud aastal 1,41 miljardi euroni, ärikasum 19.7 miljonit eurot.

Parim verivorst 2013

Maks ja Mooritsa uutele Tooma verivorstikestele pärjati Tallinna Toidumessil rahva poolt parima verivorsti tiitel. 

Parim üllatustoode 2013

Toidumessil selgitati välja aasta 2013 parim üllatustoode. Selleks osutus see aasta Maks ja Mooritsa Pühajärve täissuitsuvorst. 

Pühajärve täissuitsuvorst on ehe täissuitsuvorst! See on kuivatatud loomulikul viisil, mis tagab parimad maitseomadused. Pühajärve täissuitsuvorst sobib suurepäraselt võileibadele kui suupisteks peolauale. 

Maks ja Mooritsa hakklihad said esimeste hakklihadena pääsukesemärgi

Atria Eesti ASi Maks ja Mooritsa kaubamärgi all toodetud 4 hakkliha said Eesti Põllumajandus-Kaubanduskojalt Tunnustatud Eesti Maitse pääsukesemärgi, mis antakse ainult kõrge kvaliteediga 100% kodumaist päritolu toorainega toidutoodetele. Nüüdsest kannavad pääsukesemärki Maks ja Mooritsa Delikatesshakkliha, Kodune hakkliha, Seahakkliha ning Veisehakkliha.

Uued, ehedad suitsuvorstid Maks&Mooritsalt!

Sel sügisel rõõmustame lihasõpru tõeliselt ehedate täissuitsuvorstidega. Uusi maitseid on kolm: klassikaline Moskva täissuitsuvorst, traditsioonilise maitsestusega Pühajärve ning täissuitsuvorst Juustu.

Atria Eesti kasvatas jaaninädalal marineeritud lihade müüki 65%

Jaaninädalaga kasvatas Atria Eesti  marineeritud lihade müügikäivet  600 000 euroni, võrreldes 2012. aasta jaanidega ületati marineeritud lihade müügimahtu 65% võrra. Grillvorstide müügimaht oli ligi 77 tonni, mis oli sama ka marineeritud lihadel. 

 

Uued grilltooted

Atria Eesti uuenduslik suvesortiment!

Selle hooaja grilltoodete sortimenti on värskendatud 9 uudse ning ainulaadse tootega, millest on 4 šašlõkki, 3 grill-liha, ühed toorvorstikesed ning ribi. Koos eelmise aasta vanade populaarsete suvetoodetega on sellel hooajal sortimendis kokku 36 erinevat maitset.

Atria Eesti paneb suveks šašlõki Värska vette

Oluliselt tooteportfelli värskendanud Atria Eesti ASi suvehooaja kõige ainulaadsemaks tooteks on Maks & Mooritsa Värska šašlõkk, mis ühendab endas eestimaist toorainet, head maitset ning uuenduslikku lähenemist traditsioonilistele lihatoodetele. Atriale kuuluva Wõro kaubamärgi alt tuleb turule suuremas pakendis Peipsi sibulagrill.