Keeduvorstide müük on kasvanud

Võrreldes möödunud aastaga on suve lõpus ja sügise alguses keeduvorstide müük sinkide arvel kasvanud, kogu leivapealsete turg on jäänud samale tasemele.

Eesti otsib Kodukokka

Ajakiri Oma Maitse kuulutab välja konkursi „Kodukokk 2009”, mille käigus selgitatakse välja Eesti parim harrastuskokk, kes lennutatakse autasuks kokanduskursusele otse maailma gurmeekeskusse Pariisi.

Grillitoodete müük on stabiliseerunud

Peale jaanipühade aegset tarbimiskasvu on grillitoodete müük juulis stabiliseerunud. Võrreldes möödunud aastaga ostab tarbija enam grillvorste, marineeritud lihade müük on mõnevõrra langenud.

Grillitootede müük on kasvanud üle kahe korra

Jaanieelsel nädalal kasvas grillitoodete müük võrreldes ülemöödunud nädalaga üle kahe korra – marineeritud grillilihade asemel eelistab tarbija sel aastal grillvorste.

Tarbija eelistab liha asemel grillvorsti

Atria Eesti aprilli ja mai tulemustest selgub, et kui grillvorstide müük on jäänud võrreldes möödunud aastaga samale tasemele, siis marineeritud liha müük on langenud.

2008. aasta edukaim uudistoode oli Maks & Moorits Lastevorst

Turu-uuringute firma Nielsen selgitas välja edukaimad eelmisel aastal Eestis, Lätis ja Leedus turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad, Eesti kõige edukamaks uueks tooteks lihatoodete kategoorias osutus Maks & Moorits Viilutatud lastevorst.